måndag 17 mars 2014

Inget bra flow

Just nu är det inget bra flow i mitt friska och aktiva liv!
Hela förra veckan var jag förkyld, feber och hängig, just precis så man kunde göra det som göras skulle. I helgen började jag ta pollenmedicin då det kliade i både ögon och hals. I går på förmiddagen kändes det som att det kanske var på g att bli hanterbart -då sträckte jag mig i ryggen! Så i morse när jag vaknade visste jag inte hur jag skulle sitta, stå, gå -bäst var att ligga på mage. Så dagen har till stor del inneburit horisontalt magläge. Kan säga att vårt hus inte är anpassat för magläge annat än i sovande tillstånd och efter förra veckans status känner jag mig ganska utvilad. Upptäckte dock att det funkar att ligga i vardagsrummets soffa och titta på TV ;-)
Kan tilläggas att jag ikväll åter kan röra mig, om än med viss begränsning. Tur att jag har en hjälpsam son!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar