söndag 29 augusti 2010

Flytthelg

I fredags åkte jag och Fákur till Carolina på Wången som planerat. Han skötte sig utmärkt! Väl på Wången sopade jag ut allt spån och gjorde rent så gott det gick eftersom jag skulle vidare till min syster på Norderön för att övernatta och sedan ta ett flyttlass åt henne upp till Vitvattnet. Men som det ofta blir i mitt liv så ändrades förutsättningarna och jag blev kvar och körde flyttlass med hästtransporten. -Tänk vad tråkigt livet skulle vara om allt blev som planerat!
Nedan kommer några bilder från helgen. Tilläggas bör att det kräver extra god planering när man ska flytta till eller från en ö som endast har färjeförbindelse med fastlandet. Men med goda vänner som ställer upp var även middag inplanerad!

Lördag kväll i väntan på färjan mot Norderön


Trötta


På söndag morron är L & C pigga och vill inte vara med på bild


Färjan har just lämnat Norderön


Nu är det dags att lämna färjan och fortsätta in mot Östersund med vårt och familjen B´s ekipage.

1 kommentar:

  1. Ojoj vilken fin släpvagnskåpa ;)
    (Den är från min pappas företag Jaxal) ;))

    SvaraRadera