söndag 9 januari 2011

Snörvel


Atschii! Oj, vad jag snyter och snörvlar. Först ut var morfar och dottern sedan blev det pappa, sonen och jag som åkte på senaste förkylningen.
Tog därför sovmorgon i morse och en eftermiddagslur men däremellan har jag haft storstädning hos hönsen. Kände att jag bara var tvungen att passa på när det var så milt ute för då kunde dörrarna vara öppna och hönsen kunde gå ut medans jag städade. Men sen var jag slut på och så även dagen. Ska nu bänka mig för att se Morden i Midsomer.

2 kommentarer:

  1. Om du såg Morden i Midsummer missade du Leva livet, som gick i grannkanalen samtidigt. Ett fantastiskt program............. men det kan du se på play, om du vill.

    SvaraRadera
  2. Ja, nog är det väl lustigt... ibland så finns det inget att se på tv på flera dagar och så helt plötsligt så kan man välja mellan flera program...

    SvaraRadera