måndag 5 juli 2010

Åska

Vi har haft åska, blixt och dunder i Grannäs vilket har gjort att vi har två telefoner mindre och inget internet samt ett tydligt spår av åskan i marken. Därav lite glest med inlägg på bloggen...
Men tänk vad man blir handikappad utan internet, jag som kollar: min mail flera gånger per dag, vädret (väldigt praktiskt att klicka på väderrutan till höger här på bloggen), andras bloggar, nyheter och bankärenden. Har nu lyckats lokalisera var/vad som är felet (tror jag...) och ska idag ta kontakt med vår bredbandsleverantör och anmäla felet.
När jag åter blivit med internet ska jag berätta vilket djur som ska komma till Grannäs, hur kakfrossan var och sen har det säkert hänt något mer som bara väntar att få publiceras!

1 kommentar:

  1. GOD morgon
    Tänk att jag ofta lyckas vara någonannanstans ,när åskan är på sitt vresigaste humör
    Hoppas att dom kan fixa till dator
    För även OM man inte är där så ofta,så är den behövd.Dagen D ser ut att bli bra

    SvaraRadera