söndag 3 april 2011

Temple Grandin, igen!

Ni som missade filmen om Temple Grandin kan se den igen redan i natt. Filmen går i repris i SVT1 ikväll, söndag, 00.55 och finns också på svt play en vecka framåt: klicka här . Ni som läst i kommentarerna i förra inlägget vet att det var Fredrik som tipsade. Tack för tipset, jag ska verkligen ta mig tid en utav de närmsta dagarna och se hela filmen igen!
Blev faktiskt lite förvånad idag när jag upptäcker att det är så många som berördes ungefär som jag av filmen om Temple Grandin och att det är så många tankar som startade inte bara hos mig utan även hos andra. Ni som sett filmen lämna gärna en kommentar om era reflektioner om Temple Grandin, filmen, autism, lärande, olikheter, likheter, orättvisor, ömhet eller just det som Du tycker att filmen förmedlade.

PS. Jag kunde inte vänta, jag har redan tittat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar