måndag 13 april 2015

Älg-Daniel

 
Ikväll kl 20.00 är det återigen uppstart för Bonde söker fru på TV4. Skulle tro att de flesta i vår kommun kommer att sitta bänkade vid TV-apparterna för att se Daniel Johansson från Västernyliden här i Bjurholm som ska vara med. Daniel är inte helt okänd för bygden då han tillsammans med familjen driver älgfarmen Älgens hus samt att han tillsammans med en kompis tagit över Agnäsbacken sedan någon månad tillbaka. Dessutom är han en mycket duktig skidåkare, rullskidåkare, löpare mm så många känner nog honom från tävlingar runt om i Sverige.
Nu önskar vi från Grannäs ett stort Lycka till! -och jag kommer i varje fall att sitta vid TVn ;-)

2 kommentarer:

  1. Har INGEN aning om vem han ÄR men älgfarmen känner jag till då jag åker förbi den på min väg till Bjurholm.Men då han är från orten..kommer jag att iaktta honom lite extra ;)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera