måndag 17 maj 2010

Vår dator

Dagens infall från datorn...

Vår dator håller oss sysselsatta. Under maj månad har vår hårddisk raderats två gånger! Första gången försvann ALLT dvs ALLA dokument, program och bilder from nyårsafton. Den gick inte att starta -nada! Tur nog så hade jag lagt in alla dokument som rör jobbet på USB men ALLA dokument som rör jordbruket och campingen är borta.
Därför köpte jag en extern hårddisk för att lagra mina kommande dokument på två ställen. Jag hann inte lagra de få dokument som jag skapat under en vecka innan det var dags igen. Det positiva var att denna gången så går det i alla fall att starta datorn. Nu kommer jag att göra en ominstallation av datorns alla program och antingen klarar jag det eller så går det inte, men så mycket värre kan det inte bli!
Fortsättning följer...

1 kommentar:

  1. Ja du!!!!Det sas med datorns intåg att livet skulle bli så mycket lättare,men än har det då inte slagit in.
    /Annika

    SvaraRadera