torsdag 28 oktober 2010

Hjärn-släpp!

Igår låg en lätt dimma över Grannäs -kan det ha varit den...?

Efter att jag igår tog beslutet att inte åka iväg på Yogan samt ett möte på kvällen så var det precis som om jag raderade allt från min mänskliga hårddisk. I förmiddags när telefonen ringde vid 9.45 så var jag helt inställd på att vara hemma och jobba, både idag och i morgon. Men på telefonen var mina kollegor som undrade var jag var?! -Skit! Jag hade totalt raderat att jag, JAG!, kallat till möte idag kl 9.00. PINSAMT!  Igår hade jag pratat med några som skulle vara med på mötet och då var jag med och en stund senare pratar jag med en annan kollega och då är jag helt inne på att inte vara på kontoret idag. -Hur kan man bara "tappa" minnet så där från en minut till en annan? SKRÄMMANDE! Jag hoppas att detta inte kommer att upprepas inom dom närmsta 40-50 åren, huwwa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar