onsdag 4 mars 2015

Fullmåne

Ikväll
 
I natt lyser månen upp riktigt bra fast det inte är klart och först i morgon är det fullmåne enligt kalendern. Ju äldre jag blir, ju mer påverkad har jag blivit av fullmånen. Nu är det inte så att varulven i mig vaknar utan jag sover riktigt dåligt. Har de senaste två nätterna sovit lite och oroligt och med många drömmar. I morgon bitti ska jag upp tidigt och därefter följer en dag full med möten och beslut så jag hoppas att jag får sova i natt!
Önskar er alla där ute en god natts sömn!

3 kommentarer:

  1. Hoppas att du fick sova..nog är den starkt magisk..månen
    Om man tänker på att den påverkar ebb och flod SÅ förstår man ju att den påverkar oss Lycka till idag

    SvaraRadera
  2. Måncykeln påverkar oss alla tror jag, på ett eller annat sätt! Som inger-sofia skriver, så måste den nästan göra det, med tanke på tidvattnet och att vi människor till större delen består av vatten!

    SvaraRadera
  3. Ja, när man tänker på hur månen påverkar tidvattnet känns det ganska naturligt att även vi människor måste påverkas!

    SvaraRadera