torsdag 8 april 2010

Saga med vagn

Saga och Carro ute på sin andra tur...

Jag och min dotter har just kommit in efter att ha varit en tur med Saga. Carro har lånat selar och vagn av M och igår var det ute på sin jungfrutur. Idag fick jag äran att åka med. Det gick jättebra, men mamma som man är så var jag inte alltför avslappnad.
Sedan när vi kom hem släppte vi hästarna i en liten del av den hage som dom kommer att gå i till sommaren. Det är en sån där sak som vi lärt med åren, dvs att göra iordning en hage redan på hösten och som är klar att haka ner tråden på till våren när solen skiner och vinterns "högar" tinar fram i vinterhagen.

1 kommentar:

  1. Du såg så avspänd ut, där du satt i vagnen Dragen av Saga Med tyglar hållna av säkra händer
    Avundsjukans röst viskade i mitt ena öra
    I det andra hörde jag, att snaaart så, är det min tur :0)

    SvaraRadera