söndag 25 april 2010

Väntar och väntar....

Här går vi och väntar på att det ska komma några lamm men nej, inga lamm. Tackorna ligger och pustar och rör sig klumpigt och blir bara tjockare och tjockare, men inga lamm! Varje natt har jag stigit upp för att kolla så allt är ok. Måste säga att det känns lite onödigt (speciellt vid 3-tiden på natten) när det inte kommer några lamm men jag lovar att hade jag sovit en hel natt så hade det säkert kommit en hel hoper små lamm... Ja, som ni ser så är jag "övervänten"!

En annan sak som gör mig lite "vrång" är att vår dator fått "frispel". Hoppas bara att det går att fixa till och att det inte tar allt för lång tid. Har lånat sonens dator för att kunna jobba men för att det ska fungera så måste jag fixa till uppdateringar av program och hämta de program som jag använder, har i jobbet ingen större använding av wow...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar