tisdag 8 mars 2011

Intressant dag

Stina och Saga

Idag har vi haft en intressant och rolig dag. Maria var här och höll kurs och hon gör det på ett så enkelt och självklart sätt!
Själv har jag inte suttit på häst sedan i augusti och det är ett år sedan Maria såg mig sist till häst. Det som både Maria och min dotter påpekade var att jag idag "vinklade" mina knän på ett ur ridning sett mycket bättre sätt. Jag har i snart fem års tid haft besvär med mina knän men allteftersom jag hållit på med yoga så har det blivit mycket bättre. I går när jag var på yogan kunde jag för första gången på fem år sitta i babypose, se bild.  Bild hämtad här
Känns som om "polletterna" faller mer och mer på plats när det gäller min kropp och för att komma vidare både i livet och med ridningen så behöver jag just nu yoga!
Nu ska vi snart avsluta denna intressanta kvinnodag och fettisdag med semla och te!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar