söndag 4 oktober 2009

Ideella timmar

Som förälder till aktiva barn så blir det en hel del ideell tid man lägger ned på deras intressen. Har just suttit och fördelat kiosktider till föräldrar och spelare i sonens hockeylag, Vännäs HC. Och nu ska jag gå ut och mocka efter dotterns och mina hästar. Inte alltför spännande sysselsättning en söndag men vad gör man inte som förälder för att underlätta och få sina barn att må bra!?
Men jag har också tänkt må bra så därför ska jag gå på mitt första yoga-pass i eftermiddag. Det ska bli riktigt spännande!

Sonen på träning

1 kommentar:

  1. Hallå där Låter spännande med youga Med ditt shema .lär du behöva en egen andningstid.Då jag själv passerat, den tid du är i nu Vet jag att tid för/ till sig själv ofta ligger undanstoppad i tidspressens byrålåda.
    Stor kram för/till dig och din dag i dag

    SvaraRadera