onsdag 7 oktober 2009

Många timmar

Många är de timmar som man lägger ned ideellt och oftast är det helt ok men igår kväll när jag kom till ett möte så var det bara jag som kom -inställt! Då blir jag lätt upprörd med tanke på att jag hade 38km enkel väg. Tur nog så hade jag varit och jobbat på campingen tidigare så resan var inte helt "bortkastad" men hade jag vetat att det var inställt så hade dagen planerats på annat sätt!
När jag kommer hem och öppnar mailen så ser jag att den planering jag mfl gjort för hockyn (kiosk-, kör- matchlistor) måste göras om pga ändring av seriespelet. En av de övriga som var tvungen att lägga ner några timmar till, skrev spontant i ett mail -nämen se på fan!
Men efter några minuters reflekterande över situationen så kunde jag inte hålla mig för skratt -det är bara så här livet är. Man kan planera ut och förut men man kan inte förutse allt och alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar